Onze Werknemers

Service Organisatie Fernandes b.v. investeert in representatief,
gemotiveerd en vakkundig personeel. Iedere werknemer volgt een training die gericht is op de werkzaamheden, producten, veiligheid en gezondheid.

Ons personeel staat voor kwaliteit en klantgerichtheid.

Voorafgaand aan de training gericht op de schoonmaak in het hotel worden verschillende kwaliteitsnormen met de nieuwe medewerker doorgenomen zoals:

  • het uitleggen van de huisregels
  • het bekend maken met de schoonmaakmiddelen
  • de eisen die worden gesteld qua persoonlijke hygiëne
  • de omgang met de gasten
  • de verantwoordelijkheid aangaande de sleutels
  • wat te doen met een “do not disturb” kamer
  • wat te doen met “lost and found”

De nieuwe werknemers worden opgeleid in het hotel waar zij gaan werken. De medewerker in opleiding zal worden getraind door een ervaren professional. Na de training zal het aantal kamers langzaam worden opgevoerd. Dan zullen de kamers worden gecontroleerd door de supervisor, die de nieuwe medewerker corrigeert en als het nodig is, laat zien hoe de kamer sneller of beter kan worden schoongemaakt. De supervisor zal de medewerker blijven ondersteunen tot de medewerker volledig zelfstandig kan werken.

kwaliteit